loading...
دانلود آهنگ های جدید ایرانی
تینا بازدید : 45 دوشنبه 02 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جديد عليرضا عصار بنام من با توام

Download New Music Alireza Assar – Man Ba Toam,دانلود آهنگ جديد من با توام,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ من با توام از عليرضا عصار,دانلود آهنگ هاي جديد عليرضا عصار,متن آهنگ من با توام از عليرضا عصار,دانلود آهنگ من با توام با صداي عليرضا عصار,دانلود آهنگ من با توام پشت همين پلکاي بسته,Download New Music Alireza Assar,Download New Music

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جديد عليرضا عصار بنام من با توام با لينک مستقيم به همراه متن آهنگ من با توام + دانلود ساير آهنگ هاي جديد عليرضا عصار

دانلود آهنگ جديد عليرضا عصار بنام من با توام

دانلود آهنگ جديد عليرضا عصار بنام من با توام با لينک مستقيم

Download New Music Alireza Assar – Man Ba Toam

آهنگساز: عليرضا افکاري , ترانه سرا: حسين غياثي , تنظيم‌کننده: سعيد زماني

براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …

آهنگ جديد عليرضا عصار بنام من با توام :

من با توام پشت همين پلکاي بسته

 از آخرين برفي که تو اسفند اومد

 يادم مياد وقتي نفس هاي من و تو

 مثل خيابون زير بارون بند اومد

 هنوزم بي هوا وقتي اون لحظه ها

 تو رو يادم مياد نفسم ميگيره

 اون همه خاطره سخته يادم بره

دانلود آهنگ جديد عليرضا عصار بنام من با توام

 تو به خوابم بيا شب از اين جا ميره

 هنوزم بي هوا وقتي اون لحظه ها

 تو رو يادم مياد نفسم ميگيره

 اون همه خاطره سخته يادم بره

 تو به خوابم بيا شب از اين جا ميره

 ميخوام فقط يه بار ديگه اون کسي که

 دل واپسي هامو نفهميده ببينم

 تو اين شب قطبي که فردايي نداره

دانلود آهنگ جديد عليرضا عصار بنام من با توام

 بيدار ميمونم که خورشيد رو ببينم

 هنوزم بي هوا وقتي اون لحظه ها

 تو رو يادم مياد نفسم ميگيره

 اون همه خاطره سخته يادم بره

 تو به خوابم بيا شب از اين جا ميره

 هنوزم بي هوا وقتي اون لحظه ها

 تو رو يادم مياد نفسم ميگيره

دانلود آهنگ جديد عليرضا عصار بنام من با توام

 اون همه خاطره سخته يادم بره

 تو به خوابم بيا شب از اين جا ميره

 هنوزم بي هوا وقتي اون لحظه ها

 تو رو يادم مياد نفسم ميگيره

 اون همه خاطره سخته يادم بره

 تو به خوابم بيا شب از اين جا ميره

دانلود آهنگ عليرضا عصار من با توام

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 140
  • بازدید کلی : 2,069